niedziela, 29 kwietnia 2012

Nareszcie wiosna i bardzo męska rzecz...

Przez te kilka słonecznych dni rozbujało się wszystko wokół. Nie ma czasu na blog, jest robota ( nieustanna ) w ogrodzie. Ale świecące słoneczko i młodziutka zieleń mobilizuje do działania.
Tegoroczna zima bardzo dała się we znaki moim roślinkom. W tle uschnięta wierzba, która jednak zostaje, bo podoba mi się jej forma.Pomarzły prawie wszystkie róże- mimo kopcowania i ogacania włókniną, budleje , bardzo chorują bukszpany , nie wiem, czy przyczyną nie są przemarznięte korzenie. Trudno.

Teraz już wiem, co przetrwa w moim ogrodzie, więc tego trzeba się trzymać. Za to pięknie kwitną drzewa i krzewy dając nadzieję na obfite zbiory.
Poniżej krzaki jagód kamczackich , a u ich stóp mała plantacja żurawiny.
A na koniec bardzo męska rzecz, o której mowa w tytule. Kołderka dla dwuletniego wilka morskiego.
Myślę, że przypadnie mu do gustu?


9 komentarzy:

  1. W moim ogrodzie zima też poczyniła wiele szkód. Najbardziej żal mi hortensji. A kołderka bardzo mi się podoba. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kołderka cudna, taka typowo męska więc powinna się spodobać. A ja o ogrodzie staram się nie myśleć, bo straciłam wszystkie bardzo różne, ładne i stare nasadzenia na rabacie przed domem-a miały dla mnie wartość sentymentalną. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kołderka piękna. Bardzo profesjonalna. Gratuluję pomysłu.Życzę powodzenia w ogrodzie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyroda budząca sie do życia zawsze podnosi na duchu, choć szkoda roślinek, które nie przetrwały. pozostaje metoda prób i błędów bo pogoda nie jest do końca przewidywalna. Też masz niezapominajki, piękne kobierczyki dają na wiosnę i lubią mokrą glebę.

    A kołderka na pewno będzie się podobać maluchowi! kazdy maluch chce być albo marynarzem albo strażakiem albo maszynistą!

    OdpowiedzUsuń
  5. MOJA BUTLEJA TEZ CHYBA UMARŁA:|((..PIEKNY OGRÓD:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kołderka!!! Super męka :)
    Twój ogród jak zawsze piękny, nawet po ciężkiej zimie :) nawet takie "przyschnięte" drzewo dobrze się komponuje ;) ale mimo wszystko szkoda, że nie przetrwały niektóre roślinki :(
    u mnie ciągle "bylejako" na ogrodzie, ale cóż nie wszystko da się zrobić od razu, zwłaszcza, przy naszych ówczesnych funduszach, hehe, ciągle trzeba wybierać co ważniejsze robić coś wewnątrz domu czy inwestować w ogród, buu
    ach... te dylematy...
    a chciałoby się mieć wszystko, hehe
    pozdrawiam serdecznie i słonecznie
    ulka

    OdpowiedzUsuń
  7. miało być : super męska!!!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w ogrodzie!!! Piękne rośliny .
    Kołderka za to czaderska

    OdpowiedzUsuń