środa, 3 kwietnia 2013

Ni widu, ni słychu...

Święta już za nami, a tu wiosny ani śladu. Tak wyglądał mój ogród w Wielkanoc:
Widok o tej porze roku nader niemiły. Rozsady rachityczne, nie chcą rosnąć, są wiotkie i wybujałe. Boję się, że po tej długiej zimie nastąpi z dnia na dzień lato i rozsada ciężko się przyjmie. Poza tym okres wegetacji niektórych roślin już się skrócił. O tej porze bób i groch już dawno były w ziemi, a i cebula dymka rosła na grządkach. Kiepsko.
 Na dworze wciąż zimno. Ptaki zamiast gniazdować siedzą cicho. Budki w tym roku są puste. I skowronka jeszcze nie słyszałam... Bażanty kręcą się wokół karmnika, a na noc siedzą na gałęziach modrzewi tuż pod oknami. Takie moje kury:)
Wyglądają jak wielkie bąble. A co ciekawe- na drzewach nocują tylko samce, samiczki siedzą w zaroślach.
Zbyt długo to wszystko się przeciąga. I zwierzęta i ludzie mają dość zimy. Nadmiar jednak szkodzi. A podobno mamy globalne ocieplenie, ale do cholery GDZIE????




8 komentarzy:

  1. U mnie taki sam widok za oknem w dodatku dziś znowu powtórka z rozrywki; zawieja i zamieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety podobny widok za oknem, którego staram się nie widzieć:(
    Ale mimo wszystko ładnie to wygląda:-)
    Pozdrawiam cieplutko Aśka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dusiu...byle do wiosny:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak samo wygląda u mnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas dziś 10 cm znowu dosypało. Bażanty zgłupiałe bo juz Panienki samiczki zaczęły wyrywać ale aura im sie nie zgadza. Dokarmiam ptasie bidule, bo wszystko śnieg zasypał.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Te same widoki za moim oknem ,niestety...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dusiu, juz na pewno u Ciebie ogród się zieleni :) zapraszam po wyróżnienie do mnie. Ogrodowe wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, jestem zainteresowana współpracą z Pani blogiem, proszę o kontakt namelmacu@gmail.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń