niedziela, 13 lutego 2011

Wszędzie króliki:)




Praca wre. W mojej głowie siedzą króliki.Wszędzie je widzę i nie mogę przestać szyć. Opanowały mój umysł: w kwiatki, paski ,kratki... Na razie są dwa, reszta w produkcji. Przed królikami powstała anieliczka, z której nie jestem zadowolona. Nie podoba mi się i już, właściwie nie wiem ,dlaczego.Ma krótkie nóżki i szerokie biodra.

I jeszcze sweterek dla Olka, ten z żołnierzem, którego wzoru szukałam i nie znalazłam. Narysowałam więc sama, wyszło,jak wyszło. Może Olkowi się spodoba?
 
A na koniec powiem Wam coś, czego na pewno mi pozazdrościcie. OD JUTRA ZACZYNAM 2 TYGODNIE URLOPU!!! Miłej niedzieli i fajnych Walentynek życzę , pozdrawiamteż wszystkie nowe dziewczyny odwiedzające mojego bloga. Pędzę do królików.

11 komentarzy:

  1. Króliczki są urocze a Anielica jest śliczna. Nie wiem co chcesz od tej damy;-) nie wszystkie damy maja dłuuuuugie nogi. Jest piękna i jak pięknie ja ubrałaś . Sweter ma boski.
    Życzę miłego wypoczynku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Klóliki śliczne,zresztą jak wszystkie Twoje dzieła.
    Gratuluję i weny i urlopu. Sądzę, że z tego połączenia wyjdzie niesamowity wzrost populacji króliczej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek bombowy! bardzo mi sie podoba, tym bardziej ze mam dwie lewe rece do dziergania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. króliczki super,anielica śliczna-co się czepiasz?Sweterek bombowy...a urlopu zazdroszczę,mój dobiega końca i jutro do pracy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne króliczki :) A co do za krótkich nóg i za dużych bioder to liczy się charakter. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. anielica super .szerokie biodra tez mam i co?dobrze mi z nimi.a co do wzoru mowilam ze mam ale sie nie odezwalas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie wiem co Ci się nie podoba w anielicy...jak dla mnie to super laska:) Króliczki się mnożą jak to króliczki i wszystkie jak malowane, a sweterek na pewno się spodoba.Życzę miłego wypoczynku, ja niestety mam to już za sobą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam za milutkie komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mam slabosc do krolikow ;)
    Sweterek BOMBA!!!!!!
    Anielica mi sie podoba!?!? Nie wiem, co z nia nie tak!!?!??!? Ja tez mam szerokie biodra i okraglutkie nozki, apetyczna jest ot co!!!
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Królisie i anielica są cudne. Wzory królisi już mam i kuszą mnie, ale musiałam coś dokończyć i wezmę się za nie w najbliższym czasie. A dla dzieciątka rób jak najwięcej takich wspaniałości. Pozdrawiam Aśka

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek sie Olkowi baaaaardzo spodoba:) jako ze olkowa matka juz sie w nim zakochala:) k.

    OdpowiedzUsuń